Inte för alla

Om du heter Karl-Göran, Josefin eller Kristin A så får du inte klicka dig vidare. Här under avslöjas nämligen en fars dag present och gåvor till två små tjejer. Så hej då på er, ni andra kan läsa vidare. 

För några år sedan sydde jag ett par kalsonger till min pappa i julklapp, det blev succé! Nu har det blivit en tradition att sy kalsonger med olika skogs- och djurmotiv vid födelsedagar och liknande. Min pappa är jägare och tycker verkligen om att vara ute i naturen så i år blir det älgar i fars dag present. De första gångerna jag försökte sy kalsonger gick det helt åt pipsvängen, så klurigt där framme, men nu tycker jag att det är en väldigt rolig och snabb sömnad.

Lovis och Ingrid är två små tjejer som snart fyller 1 år. Jag har länge älskat det här stickade stretchiga tyget men inte riktigt kommit på vad jag skulle göra med det. Nu fick det bli två små koftor, känns som om de passar perfekt nu när det börjat snöa och allt. Lovis fyller i december och Ingrid i januari men jag tror att de får sina koftor lite i förskott. De kommer att vara så rätt i december månad!

Lämna en kommentar